Godmorgon

Vilken natt man har haft, min vovve spydde i sängen så det var bara byta sängkläder mitt i natten. Han har som varit skum sen i måndags. Han har inte velat äta nå frukost, men sen på kvällen har han varit som vanlig och ätit kvällsmat och busa. Men igår åt han verkligen inget, bara vatten drack han. Så det är jag alla fall glad över att han dricker vatten. Men jag vill att han ska vara sitt gamla igen. Fattar inte alls vad han har fått i sej om det är något i skogen som han har hittat att äta. Vill inte ta reda på vad det kan vara för då lär nog jag spy.
Så jag hoppas verkligen att han blir normal snart igen.
 
Idag ska vi ha personalmöte och det var visst viktigt att alla kommer så då blir man lite nervös för att det ska vara nått negativit som att alla ni kommer bli avskedad hihi. Nä så ska jag inte tänka. Men vi har ju nästan aldrig personalmöte sen var det även viktigt info som chefen har att berätta.
Jag måste verkligen slutat och tänka negativit för det här funkar inte, mitt nyårslöfte är att var positiv och tänk att allt ordnar på något sätt.
 
Carpe Diem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0