Sommarens drink för 2014

 
Nu när det är sommar, soligt, och varmt ute och så kanske man har även semester, så brukar det alltid vara gott med en sommardrink på kvällen. 
 
Den här drinken har jag fastnat för i år och den heter Blushing Bride. Kan säga att tillomed min sambo gillar den hihi. Så det är verkligen en drink för både tjejer och killar. För den är inte söt, tack och lov!
 
 
BLUSHING BRIDE
  • 4 cl Strawberry blush
  • 1cl limoncello, isbitar
  • en skvätt champagne eller mousserande vin

Blanda vin (strawberry blush) , limoncello och isbitar i en shaker.

Skaka väl och häll upp i festliga champagnekupor. Toppa med bubbel och servera.

Det här är för en drink!

 

 
Jag har aldrig sett så stora jordgubbar i mitt liv så som dom här var.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0