Vill ha!

Just nu sitter man och väntar på att det ska börja och regna, så man skulle kunna säga att det blir inomhus dag idag. Jag har en liten fundering på att åka en sväng till Blomsterlandet för jag skulle behöva köpa mer blommor eftersom i måndags var jag och handlade två st stora krukor.
 
På tal om utomhus så skulle jag gärna vilja ha en sån här.
 
 
Den rymmer 6L, vad jag skulle bli duktig på att dricka vatten om man hade den här. Skulle fylla den med mycket is och citronskivor eller gurkskivor och självklart skulle den få stå ute när det är fint väder.
 
 
 
Bild från: Granit

Kommentarer
Postat av: gaby

Den var frän,vad sommriga och fina bilder på dina förra inlägg.Kram

Svar: Tack så mycket! =) Kram
Nina

2014-07-02 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0