Godmorgon denna fredag!

Då var det dags för första inlägget i mars 2014. Som vanligt har inte tiden funnits för bloggen för jag har jobbat en hel del, sen så tycker väl jag inte heller att det är lika kul att blogga. För jag har ändå bloggat sen 2009, dvs i nästan 5 år. Jag har märkt sen i höstas och det har ni också säkert märkt att det bara blivit mindre och mindre bloggande för min del, sitter inte heller så mycket vid datorn. Ganska skönt att bara få vara. Man kan väl säga att jag har börjat prioritera andra saker.
 
Vad har hänt sen sist?
Jag kom med, det som jag vill gå med i. Ska på mitt första möte på tisdag och det ska bli så super kul hihi. Jag säger bara vilken upplevelse invigningen var, mer än så får jag inte säga hihi.
 
Sen har jag siktat högt om en sak, så nu får ni hålla tummarna åt mej för det här kan vara ett drömjobb för mej. Eller man kan säga att det är ett drömjobb för mej, för jag vill jobba med det. Jag vill så mycket! Folk jag har pratat med säger att jag skulle passa bra där, eftersom det är ett stort intresse för mig.
 
Sen en tredje dröm är på G, man kan säga att den är i rullning som jag också hoppas innerligt ska hända i år!
Nu har jag avslöjat en del vad som händer i mitt liv hihi.
 
Vad säger ni om att vi kickar igång denna fredag!? Ha en super härlig dag och helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vad spännande! Håller tummarna för dig.
Ha en fin helg! Kram.

2014-03-07 @ 13:37:57
URL: http://awifeamotherawoman.blogspot.se
Postat av: gaby

trevlig helg Nina

Svar: Detsamma Gaby =)
Nina

2014-03-08 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0