Godmorgon sköna maj!

Man är verkligen glad över denna nya månad, för i maj händer det så mycket saker. Värmen och grönskan kommer.
Jag är fortfarande förkyld, fattar inte vad det är jag har fått. På valborg så försvann mina smaklökar så jag kände verkligen inte vad jag åt eller drack för något så det var riktigt tråkigt. Min gubbe och jag firade att vi har varit tillsammans i 7 år och vi hade två middagsgäster här hos oss. Alla vara nöjd med maten och det är ju bra, förutom jag som inte kände något.
Jag tror att min förkylning har fastnat i bihålorna. Vet inte hur man ska bli av med det heller.
 
Imorgon så börjar jag och jobba igen, känns skönt att man har varit ledig i två dagar. Kan även avslöja att jag har redan börjat planerat in en grillfest i maj. Vi brukar alltid ha jätte fint och varmt i slutet av maj månad. Det är det som är så bra med bloggen när man kan backa bak och se vad man har gjort.
 
Ha en riktigt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0