Godmorgon

Idag är det äntligen 17 grader i solen, vad man har saknat värmen!
Så det blir att fortsätta och tvätta idag, känns lite roligare att hänga ut tvätten när solen är framme. Som igår gav jag upp efter en tvätt.
 
Ni ska bara veta vad jag har funderat mycket nu på morgonen från gårdagen. Jag satt vid många trevliga personer på middagen, men en som satt brevid mej  som jag hade igen aning vem det var, tills på slutet. Nu vill jag inte hänga ut den personen, men jag kan säga verkligen intressant personen och sen när jag visst vem det var. Men man kan ju inte känna alla eller veta vilka vem dom är. Men jag säger bara världen är liten hihi. Är jätte glad att jag har fått börja och lär att känna den personen så nu ska jag lyssna på den personen när den var med på radion.
Som sagt jag gillar verkligen att gå på dom här möterna för det är så mycket att ta in och man får så mycket.
 
Va rädd om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0