Godmorgon

Jag har jobbat hela helgen så därför har det varit tyst om mej i lördags och söndags.
Men jag måste börja med att säga wow för i lördags när jag slutade jobbet så hade vi så fint norrsken så det var kul att bara stå ute och kolla på det skådespeleriet som himlen bjöd oss på. Sen när man vaknade igår på morgonen så var det helt underbart vitt ute. Då började min julkänslor vakna till liv och man blev sugen på glögg hihi.
 
Men jag tror inte att vi har fått vintern än, det här kommer försvinna, fast det är vitt idag också. Har hunnit vara ute och skotta bort snöraset från taket.
 
Ha en super härlig start på denna nya vecka och kom ihåg nu blir det nya utmaningar och härliga dagar framför oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0