Mums!

Som jag har väntat på att denna ska komma ut! Första gången jag läste om den var i början på juni och jag tänkte vad gott det kommer bli. Men nu har jag den här, så där perfekt som den bara kan bli.
 
 
Lemonade från God morgon.
 
Jag älskar lemonad , gillar just för att den är sur, syrlig och läskande. Så ni kan ju gissa att jag blev överlycklig att jag hittade den nu när jag var och handlade för tjejfesten på lördag.
Så just nu har jag ett stort glas framför mej med lemonad, mmm.
 
 
Bild från: God morgon.
 

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

den måste jag prova
tack söta snälla vad glad jag blir
ha en underbar helg
kraaam

Svar: Jag tycker verkligen att du ska testa den =) Kram
Nina

2014-10-10 @ 20:32:56
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Gaby

Ska prova lemonaden,finns den på alla butikar.Du ska ha en underbar kväll! Tinge,ling

Svar: Du ska helt klart testa det, för det är super gott =) Kram
Nina

2014-10-11 @ 17:22:43
Postat av: Home2tiny

Den måste jag testa, ser supergod ut. Kramisar Tina

Svar: Gillar du lemonad så kommer du älska den här =) Kram
Nina

2014-10-12 @ 21:27:57
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Småstadsfrun

Mmm gott och trevligt! Kan tänka mig ett stort glas med is och citron. Kanske lite mynta på det med!

Svar: Det lätt gott, det får man testa. För jag älskar även mynta =) Ha en bra dag!
Nina

2014-10-12 @ 21:45:00
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0