Thursday diary

Det har varit tyst om mej idag, men det är för att jag har varit och storhandla för helgen. Sen har jag även så klart köpt hem nya snittblommor, det måste man ju ha när det är helg hihi.
 
Jag ser verkligen framemot helgen, för vet ni vad imorgon blir det att frossa skaldjur, skulle vilja säga att det blir skadjursplatå. Sen på lördag blir det att vara ute på dagen och grilla korv och pinnbröd. Men på kvällen blir det tacos för det var ett tag sen vi åt det senast. Men idag har jag faktiskt ingen aning vad vi ska äta, vad ska ni äta?
Jag behöver verkligen middagstips.
 
Jag måste erkänna att jag är jätte dålig på att laga vardagsmat, ibland känns det som att jag skulle vilja ha en Linas Matkasse. Får fundera vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0