Tjejmiddag!

I lördags hade jag för första gången i mitt liv en tjejmiddag. Det blev så bra som det kan bara bli, måste jag säga. Kan inte bli mer nöjdare. Allt klaffade så bra och jag verkligen nöjd med det jag bjöd på och nu ser jag verkligen framemot dom middagarna jag ska gå på här framöver. 
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska vi hitta på nått namn för våra tjejmiddagar, kommer ni på något bra namn så skriv det till mej hihi.
 
Tyvärr har jag lite dåligt med bilder från kvällen för jag var så uppspelt så jag glömde att fota en hel del, men jag har iallafall två bilder att bjuda på, bättre än inget.
 
Kan börja med att skriva om att först så bjöd jag på en välkomstdrink med lite tilltugg.
 
 
En gammal bild, men det var lite av det här stuket på tilltugg fast jag hade gjort Pestosnurror istället.
 
 
En bild på tjejerna och förrätten har jag just serverat, självklart blev bubbel att dricka till det.
 

Till varmrätt blev det fläskfilé med palsternackspuré och kantarellsås, och jag använde då för första gången mina chanel tallrikar, blev så fint. Vi drack rödvin till maten.
 
 
Efterrätten en chokladbrownie, lakrits macarons som var hur god som helst och en lakritsmaräng.
 

Så såg min meny ut för kvällen och som jag har skrivit så många gånger tidigare så hade vi super kul. Det var som en vän till mej skrev om kvällen att det var skratt, fniss, skvaller och så lite skräck. För när klockan hade passerat tolv då vet ni vad det är för tid som börjar så vi blev skrämda hihi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad gott.Förstår att ni tjejor hade en mysig kväll.Jag önskar dej lycka till i morron. Många kramar till dej från mej

Svar: Tack så mycket! =) Kram
Nina

2014-10-14 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0