Tuesday diary

Idag är det inte riktigt nån bra dag, har fått en sån huvudvärk och den verkar inte vilja släppa heller. Man jag är glad att jag hann träna innan man fick en sån här huvudvärk. För nu kan jag inte göra så mycket.
 
Försöker skriva ihop en handlarlista för jag måste åka och handla i veckan.
Igår var jag en sväng till stan och passade på att handla på Lagerhaus för dom har nu 20% rabatt på alla glas, så jag kom hem med lite glas hihi.
Passade även på att köpa hem årets Blossa. 
 
 
Som ska smaka lavendel. Har ni testat den?
På fredag ska vi testa den, så jag hoppas att snön är kvar då, för det är så fint när det är vitt ute och just för att man har lite julkänslor så då passar det bra med glögg hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Erika

vad spännande med lavendelsmak! Mååååste testa :D

Svar: Jag tycker helt klart att du ska testa den =) Men jag kände ingen lavendel, men min sambo gjorde det hihi.
Nina

2014-10-27 @ 11:54:46
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0