Godmorgon

Ännu en härlig dag framför oss. Igår hade vi ju verkligen fint väder och det ser ut som att det kommer att fortsätta att vara så.
 
Igår var jag på vår Internationella matmarknad som vi har på besök i Luleå. Det var första dagen igår och ska fortsätta till lördag tror jag eller är det till fredag.
Jag tog faktiskt ledig igår från jobbet för att kunna gå på den hihi. Jag kan säga att det var värt det, för jag kom inte hem tomhänt, blev att köpa lite ost, fudge och något annat som jag kommer visa senare. Jag är så nöjd kan jag säga.
 
Det är verkligen kul när det händer något sånt här i vår stad, dom var även med förra året men jag missade det helt och hållet för att jag jobbade.
 
Nu kickar vi igång även denna dag och ser vad den har att erbjuda oss!
Ha en riktigt härlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0