TGIF!

Äntligen fredag! Med det innebär det jobb för mej, har jobbat sen i tisdags och ska fortsätta till nästa vecka torsdag, då har jag jobbat 11 dagar i sträck. Som jag skrev tidigare så jobbar jag jätte mycket i september. Har inget liv hihi.
 
Jag tycker ändå att det är jätte skönt med fredag för nått fredagsmys måste vi ha fast det är No alcohol som gäller i vårt hus just nu. Har nu varit vit i en månad, men ska fortsätta två veckor till.
Ska jag vara ärlig så skulle jag vilja ha lite charkisar till middag och det kommer det bli, gott gott. Det blir att åka och handla lite senare idag.
 
Jag önskar er alla en super härlig fredag och helg!

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

jaa det är mys
jag är glad jag blir sponsrad med det mesta jag skriver om i bloggen alla fall när jag nämner företag hehe blir billigt och ´bra.
nu ska jag mysa framför idol trött efter en dag på leklandet
kraaam och ha en fin helg.

Svar: Wow, det var verkligen inte dåligt =) Inte dumt alls. Kram
Nina

2014-09-19 @ 20:04:31
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0