Annandag Påsk!

Har ni haft det bra i Påsk? Fast påsken är ju inte över än hihi.
 
Jag har haft/har en riktigt bra påsk, har tillomed jobbat påskafton och påskdagen. Men på tal om det så måste jag säga att nog är det konstigt att så fort jag jobbar då blir det kanon väder med sol och värme sen så fort jag är ledig så blir det ingen sol eller värme, det är konstigt... 
 
På Skärtorsdag så åt vi en hel del godsaker, men jag tänkte att det ska få ett eget inlägg. Vi gick all in på småplock eller om man vill kalla det för Tapas. Det var så super gott! Men som sagt det får ett eget inlägg.
 
På Långfredag så var vi ute från klockan 11 till 18 vid vår grillplats där vi först grillade korv till lunch och till middag blev det renskav i Pitabröd, det var super gott.
Kan väl även meddela att det var ingen sol ute så det var brasan som värmde skönt. 
 
Idag var det tänkt att vi skulle vara ute och grilla, men vi hoppar över det och stannar inomhus istället och tar det lugnt inget fel med det heller. 
 
Ha en SUPER härlig A.N.N.A.N.D.A.G P.Å.S.K

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Tapas låter gott!

Svar: Jag älskar allt som har med tapas och småplock, just att man kan sitta så länge och bara njuta och prata på =)
Nina

2015-04-06 @ 17:13:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0