Godmorgon

Jag kan som inte hålla mej borta från bloggen hihi. Vilka härliga dagar vi har fått hit upp i norr, det är precis som att det är sommar, man tänker inte riktigt att det är höst nu. Hösten börjar alltid för mej i augusti.
 
På fredag blir det en liten kräftskiva här hos oss, vi kan inte köra den årliga som vi brukar alltid ha eftersom det blev stressigt och sen är jag dessutom bara ledig en helg i augusti och det är den här helgen, men då är det något annat som är inbokad på lördag. Men det ska ändå bli trevligt och kul att få äta kräftor på fredag efter jag har jobbat.
 
Idag lovar jag er att ett inlägg om tjejmiddagen dyker upp idag. Nu ska jag ut på en promenad.
 
Ha en jätte härlig morgon och dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0