Godmorgon

Idag gäller det att passa på och njuta av den härliga vädret för imorgon börjar hösten och då kommer det bli mer höstväder. Så jag passade på att ställa klockan tidigt för att jag skulle slå på tvättmaskinen, sen var det bara fortsätta och sova till nio och sen stiga upp för dagen. Vill passa på att hänga ut tvätten på tork så länge man kan.
 
Senare idag ska jag till Bilprovningen, känns inte så där super kul, för förra året jag var där fick jag en anmärkning och det blev en dyr kostnad samt ombesiktning. Så nu hoppas jag att den går igenom utan anmärkningar vill inte ha nå dyra kostnader på bilen.
 
Sen blir det att storhandla så vi har mat denna vecka, sen ska jag även skriva ett inlägg om min träning, hur har det gått och hur känns det!? Hihi
 
Jag ÖNSKAR er en HÄRLIG dag och NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0