Godmorgon!

Vilken härlig dag man fick vakna upp till, blå himmel och solen är på sitt bästa humör. Jag sov så länge jag kunde och det blev till 06:40, det var länge sen jag var så är utvilad. Så jag hoppade ut från sängen och tog en ca timmes rask  promenad med min vovve och det var så härligt för det var varmt ute men inte så där jätte varmt som det är nu 28 grader. Det var inte heller så mycket folk som var ute vid den tiden förutom dom som cyklade till sina jobb. Riktigt fridfull morgon som gav mej mycket energi som jag verkligen är i behov av.
 
 
Ett ställe i Sverige som jag älskar att vara på, tog det för ca 4 år sen.
Där får jag alltid så mycket energi att vara på.
 
Idag så bjuder dagen på lite allt möjligt, ska åka och kolla på möbler på Casa Wikström, sen blir det även en sväng på Blomsterlandet, har nog inte varit där på en månad. Sen så har jag stora funderingar på om vi eller jag ska baka pizza till middag som vi kommer köra i våran Webergrill. Jag har ju en pizzasten.  Som sagt en härlig dag och hela jag ler hihi.
 
Ha en super härlig och vacker måndag!
Nya tag och nya möjligheter!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0