Onsdags tankar och fix!

Jag hoppas att allt är bra med er! Jag jobbar fortfarande för fullt. Men jag har bara fyra dagar kvar sen blir det lite lugnare och det känns jätte bra. För jag har så mycket att berätta till er, men det får bli senare när allt har lugnat ner sej.
 
 
Kan inte fatta att det har redan blivit augusti! Vad hände med värmen och solen!? Jag kan säga att jag har inte gett upp än om att ha en jätte varm och härlig vecka och att det skulle kanske tillomed kunna få vara en varm natt också. 
 
Idag har vi haft jätte fint väder och jag har passat på att tvätta och att man får hänga ut tvätten på tork, för det har varit en bristvara att göra. Allt doftar så gott när man får hänga ut tvätten. Nu ska jag sluta tjata om min tvätt hihi.
 
Ha en SUPER härlig dag/kväll och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0