Shoppat en ny leksak!

Idag blev det att shoppa en ny bärbar dator, men jag får den först nästa vecka. För igår så pajade min dator, den har blivit ganska så skev sen så är skärmen på väg att lossna från datorn. Ja då är det lika bra att köpa en ny, sen så har min blivit så långsam det senaste året.
 
Min sambo frågade om jag hade tappat den i golven och jag sa nej, för det har jag inte gjort. Så just nu kan jag inte stänga igen den eller vika upp mer på skärmen. Så det kommer nog bli lite tyst från min sida i några dagar för jag vill hinna innan den pajar för mycket att flytta över foton med mera till min nya, när jag får den.
 
Det blev den här, så nu har jag gått från min mini rosa dator till en som är svart och vit och större.
 
 
Bild från: Elgiganten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0