Work out

Tänkte titta in en här en sväng och uppdatera om min träning. Idag kom första dagen som tog lite emot att träna, men det blev ändå styrke ikväll. Jag är glad över att jag stack ändå och tränade.
Imorgon blir det ny träningsdag och då ska jag försöka med två pass eller jag kommer sätta ihop kondition och styrke.
 
Sen så har jag börjat skriva upp mina mått eftersom min våg verkar inte vilja minska, jag har istället ökat i vikt, men jag har mina aningar om vad det kan vara. Men det är bara fortsätta och kämpa på. Kommer nog märka mer i nästa vecka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat! Men stirra inte blint på vågen å måttbandet. Du har ju just börjat 😉 det kommer, bara fortsätt kämpa!
Så ingen fika snart då😉😉

/Linda

Svar: Tack så mycket! =) Joo, nog kan jag fika hihi. För jag fikar inte annars på dagarna och som sagt jag lever inte på nån diet =)
Nina

2015-08-27 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0