Fredag woho!

Äntligen min favorit dag här. Men vad det blåser, det är ju storm ute. Det är precis som höstväder. Jag är glad att jag får stanna inne. 
 
Imorse passade jag på och storhandla, märks att folk har fått lön för det var mycket folk ute på Storheden. Sen så har jag fått så fina orkidéer av min mamma.
 
 
Vad jag älskar den här skålen också, kommer från Day Home. Den passar verkligen bra med orkidéerna.
 
Vilken lyx mat det blir idag, det blir en hel del skaldjur, en så kallad skaldjursplatå, köpte med mej färska blåmusslor, ostron och havskräftor. Var även ute efter rökta räkor men det hade dom inte, så det blev frysta räkor istället så nu håller det på tina upp.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ekstén

Skålen var verkligen fantastisk, jag älskar Day Home överhuvudtaget! Och blommorna var såklart också fina :)

Svar: Jag älskar också Day Home, dom har verkligen mycket fina saker! =)
Nina

2015-02-27 @ 20:02:41
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Gaby

Mycket fint Nina.Orkideerna passar fint i den tjusiga skålen.

Svar: Tack så mycket Gaby! =)
Nina

2015-02-27 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0