Godmorgon fredag den 13

Jepp då var det fredag den trettonde här. Har man nån otur idag?! Jag har iallafall börjat känna av mer min halsont. Men det har varit så i en vecka och jag hoppas att det inte bryter ut nå mer. För jag vill inte bli sjuk och sen har jag hört så mycket om influensa.
 
Men nu tänker vi mer på det positiva och att det är att det är fredag. Som vanligt har jag gjort fredagsplaner. Eftersom jag jobbar så konstiga tider imorgon så blir det att fira Alla hjärtansdag idag istället för imorgon. Det kommer bli en riktigt bra fredagsmeny.
 
Jag kommer lägga ut receptet från middagen igår, men det blir lite senare idag. Jag kan säga att jag tyckte att middagen var god och jag kommer helt klart göra den igen. 
 
Ha en riktigt underbar fredag och helg!
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Parkenberg

Krya på dig! och längar efter receptet! :D

Svar: Tack så mycket! =) Nu finns receptet ute!
Nina

2015-02-13 @ 11:19:34
URL: http://pmadeleine.blogg.se/
Postat av: Gaby

Den maträtten verkar intressant.Ha det bra!

Svar: Kan säga att den var verkligen god =) Ha en jätte härlig fredag!
Nina

2015-02-13 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0