Godmorgon

Då var det ny vecka igen och måndag och jag är ledig, känns riktigt bra. Sen så är jag så glad att jag får stanna inne eftersom det är minus 26 så min vovve gillar inte riktigt att vara ute nu och det kan man förstå, men han måste ju ut ändå ut en snabbis.
Jag gillar när det blir en sån här kyla, men snöstorm gillar jag inte.
 
Idag blir det att städa ut julgranen men imorgon kommer jag plocka bort adventsljusstakar och adventsstjärna.
Sen till veckan vill jag köpa tulpaner gärna den 15 januari, för ni vet då är det tulpanens dag!
 
I fredags var jag till Blomsterlandet för dom hade 50% rabatt på gröna växter och självklart kom jag hem med en grön växt som jag har varit sugen på ett tag, men det får ni se senare.
 
Ha en super härlig dag och hitta på nått kul nu när det är måndag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag tycker att det alltid är måndag.Veckorna går så förbaskat fort.Det är ju inte bra hi,hi.

Svar: Jag håller med dej, tiden går så fort så snart är det måndag igen =)
Nina

2015-01-12 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0