Livet och verkligheten!

Det har blivit ett långt uppehåll från bloggen, jag skyller på mitt liv och jobb. För just nu så jobbar jag för fullt, dvs mer än en heltid. Sen så har min sambo semester så det blir att vi alltid hittar på något efter jag har jobbat.
Som nu är jag inne på sju dagarspass blir sen ledig en dag och fortsätter sen med sju dagarspass och ledig en dag, så ser mitt liv ut just nu hihi. Men inte så länge till tack och lov hihi.
 
Jag har så mycket att skriva om i bloggen men det får bli en annan gång för som sagt det händer en massa saker och förändringar med mera. Men det djupa samtalet blir en annan gång istället.
 
Nu ska jag njuta av sommarvärmen som vi har fått idag, får se hur länge till det kommer vara så.
 
Ha en super härlig dag/kväll så ska jag återkomma nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0