Thursday diary

Första inlägget för juli.
Här susar dagarna förbi och det innebär att jag blir smått stressad och det är ingen bra kombo för mej. För jag har märkt att jag klarar inte så bra av stress, så jag hade en jobbig dag igår och det slutade med att min mage började krångla en hel del, idag hade jag bara lite ont i magen när jag vaknade men jag känner mej fortfarande stressad. Jag försöker hitta mitt lugna och ro sinne, men det är lite svårt. 
 
Den bästa kuren för kroppen är ett stilla sinne.
Napoleon Bonaparte
 
Det där citatet stämmer så bra. Det är vad jag ska göra idag och igår fyllde mina föräldrar på med energi till mej dom blev lite orolig när dom hörde hur ledsen jag var, men idag känns allt mycket bättre, men jag ska finna mitt stilla sinne och bara få vara och känna nuet. För snart ska jag jobba en hel del och det känns bra för då får jag mindre tid att tänka på saker samt att jag har ett planerat schemat.
 
Nu har jag lättat på mitt hjärta så dom andra inläggen idag kommer vara mer ytligt och lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0