Hello sunday!

Jag säger bara ÄNTLIGEN!!! Nu har jag jobbat färdigt min 11 dagar på raken, det är därför det har varit så tyst här på bloggen. Kan man vara så här sliten?! jag är som en zombi och har glömt bort vad det har varit för dagar. Man kan säga att jag har levt i en bubbla i min egen la la land. Så det känns grymt skönt att vara tillbaka till sej själv.
 
Min kära sambo kom hem för en vecka sen han var bara bort i ca 6 dagar. Medans han var borta så har mina föräldrar fått bo här med mej i huset och det har varit skönt. Vill inte vara så där länge ensam hemma hihi.
 
Men hur som helst så kommer jag börja blogga mer igen, för tänk nästa vecka är det Midsommarafton jippi!
 
Ha en S.U.P.E.R härlig S.Ö.N.D.A.G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0