Min helg!

Vilken helg jag har haft. Det började i fredags när vi hade en överraskningsfest för min mamma eftersom hon fyller jämnt i år. Var verkligen kul och lyckat! Det var mina fastrar och min pappa som var inblandad i det hela. Och vad var mitt strå till stacken, jag hade valt drycken dvs vinerna och skumpan hihi.
Men jag tycker att de hade gjort ett jätte bra jobb och höll ett jätte fint tal till min kära mamma. Tack! 
 
Sen på lördagen var jag ute och åt på BistroNorrland med min barndomskompis L och det var också riktigt trevligt. Vi hade en hel del att snacka om för det var ett tag sen vi träffades sist. Men det ska vi ändra på. Sen efter vi hade ätit klart så hamnade vi på Savoy och sen blev det Invit. Det är kul att gå runt på olika ställen när man ändå ska vara ute. 
 
Så var min helg, helt UNDERBAR hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0