Husägare!

Här sitter jag och skjuter upp en hel del saker, får bara ångest när jag tänker på allt det jag ska göra. Men imorgon ska jag ta tag i det. Eller jag ska iallafall fixa klart en blombänk sen är det bara två st kvar och då pratar vi inte om små blombänkar.
 
Sen till helgen så hoppas jag verkligen att vi börjar ta tag i att skrapa huset, för YES vi ska måla, suck! Men det kommer bli fint ska även måla pergolan. Egentligen var det tänkt redan förra året att vi skulle måla men det blev aldrig gjort. Så ni förstår vilken ångest jag har hihi. På så sätt är jag ingen bra husägare, gillar inte att måla eller rensa ogräs.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att vara såå nöjd när du gjort bänkarna, för då kan du njuta av dina blommar.Kram

Svar: Det är så sant =) Kommer vara så glad när allt är klart. Kram
Nina

2015-05-07 @ 15:31:24
Postat av: linda

Vi ska också måla huset men börjar nog skrapa nästa helg, förhoppningsvis blir det lite varmare i luften.
Måste ju ta å ses snart alltför länge sen nu ☺
Kram

Svar: Så ni ska oxå måla nu, jag ser verkligen inte framemot det, men det blir ju bra när det är klart =) Det har inte blivit nån skrapning än, får se när det händer hihi.
Det var verkligen ett tag sen vi träffades sist, måste boka in nått snart! =)
Kram
Nina

2015-05-08 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0