Tjejmiddag hos L!

I lördags var det dags för vår tjejmiddag/träff som vi har fyra gånger per år. Denna gång var vi till L. Och vi blev bjuden på så mycket gott, från tilltugg till tre rätters och dryck.
 
Jag måste säga att jag älskar våra träffar för vi har alltid så mycket att prata om och så har vi alltid så trevligt! Denna gång så var alla vi fyra med. Å min sambo kom och hämtade oss 01:30.
 
 
Två sorters tilltugg som var super goda och en läskande god välkomstdrink.
 
 
Förrätten var rödbetor med chévre och pinjenötter.
 
 
Huvudrätt kyckling med italienska smaker och tzatziki.
 
 
Dessert Champagnemousse med passionsfrukt.
 
Ni ser vilka middagar man får på våra tjejmiddagar. Vi har verkligen super kul och nästa middag kan nog kanske bli redan till sommar och jag har min middag till hösten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0