November 2015

Tiden går verkligen snabbt när man har roligt och fullt upp för det är just det jag har. Ni vet i oktober fick jag ett till extra jobb som nu i november blev tillsvidare anställning på 75% och det är jag jätte glad över. Tänk att jag kommer få ha semester nästa sommar, har inte haft det på 8 år.
 
Med det nya jobbet så har jag fått ett jätte stort ansvar och det känns så grymt kul, för man utvecklas hela tiden. Så jag lär mej något nytt varje dag, så hela förra veckan var det jobbigt för allt snurrade runt i huvudet och nu den här veckan känns jätte bra och jag märker att jag har lärt mej jätte mycket. 
 
Sen så har jag en super bra chef som tyckte att den här tjänsten som jag har nu passar mej perfekt och jag tycker också det själv så det är verkligen win/win för mej och företaget.
 
Ska försöka börja uppdatera oftare, men jag har varit så slut när jag kommer hem från jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0