Sunday diary

var det söndag igen, det är synd att helgen ska gå så snabbt, men iför sej så går även veckorna fort. Egentligen är det här min jobbarhelg på mitt andra jobb, men jag är glad att jag kunde få vara ledig men nästa helg kommer jag jobba. Så man kan säga imorgon börjar mitt 12 dagarspass. Jag hoppas så att jag komma kunna få ta tjänstledigt från mitt andra jobb, har prata med min chef om det men jag har inte fått något svar än så vi får se.
 
Annars har min helg varit bra förutom det där tråkiga som hände i Paris, så hemskt!
Idag har jag och min sambo gjort lite utegrejer. Vi har stoppat upp vår ljusslinga på granen, så om två veckor får vi tända den, sen har en annan ljusslinga som har fått komma ut och som hänger på vår portal till pergolan. Ska fota det nån dag så ska ni få se hur det ser ut, för det blev jätte fint. Vi behöver all ljus som vi kan få tag på nu när det är så mörkt ute.
 
Igår var jag en tjejkompis ut och drack vin i lobbyn på Savoy det var super kul. Men det blev en tidigkväll men det är skönt, åkte hem med en buss klockan 22:15 hihi. Så det ska vi göra fler gånger. Man behöver inte vara ute till klockan 03:00, det märks att man har blivit äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0