Min hemlighet!!!

 
Dags att komma ut med en hemlighet som jag har haft i tre veckor. Det handlar om dom hemliga möten som jag har haft dom två senaste fredagarna. 
 
Jag har fått ett till jobb och jag är så överlycklig. Idag hade jag min första dag på mitt nya jobb, för att känna in om det passar mej och det gör det så nu har jag officiellt tackat JA till det. Så på måndag börjar det på riktigt, det är en hel del lärande men det ska bli super kul.
 
Kommer fortfarande ha kvar mitt gamla jobb, eftersom det är inte heltid som jag har fått på det nya jobbet. Mina förhoppningar är att jag ska ska kunna få många % fort på det nya jobbet, vill ha schema så man kan planera in saker i mitt liv.
 
18 september så var jag på en intervju med dom, dom hade tagit ut 15 personer. Sen den 25 september fick jag komma och prata med dom igen och då var det i stort sett klart att jag hade fått jobbet, så jag kan avslöja att det blev små firande då. Jag är verkligen glad eller jag är överlycklig. Imorgon ska jag fira mer.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Stort grattis & lycka till tjejen!

Svar: Tusen tack! =) Jag är så glad och lycklig!
Nina

2015-10-09 @ 10:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0