Monday diary

Idag har jag fått en jätte bra nyhet, så man kan säga att jag svävar på molnen. Jag är så otroligt glad. Men det berättar jag en annan dag. Jag måste nog vara i ett riktigt bra flow just nu.
 
 
 
Har jobbat hela helgen så därför är jag ledig idag, har nu bara en till helg att jobba sen får jag äntligen mina två lediga helger. Det har blivit att jag har jobbat eller ska jobba tre helger på rad, så nu har jag gjort det värsta. Insåg just att jag har bara 5 helger kvar att jobba av detta året 2015. 
 
Tack för att ni kommer och läser min blogg, fast det har varit med dåligt uppdateringar men inom snar framtid så kommer det bli ändring på det.
Tusen tack till er! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0