Friday diary

Äntligen fredag som vi har längtat och väntat på hihi. Jag har haft fullt upp som vanligt sen har jag även åkt på en matförgiftning i veckan som inte var kul. Så min träning har inte varit bra i veckan. Blev första träningspasset igår men jag ska även träna idag och på lördag och söndag och osv.
 
 
Man skulle kunna säga att sanningen har börjat kom ifatt en eller man kanske skulle säga mer att det handlar om verkligheten. Det händer en hel del saker nu och jag börjar nog känna mej lite smått stressad igen. Och sanningen är att jag vet inte vad jag kommer få höra i oktober. Det kanske blir en nytt kapitel som jag ska börja på och det skrämmer mej. Är ganska så kluven nu, men jag kanske också behöver den där knuffen som kommer göra att det blir ännu bättre. För att det ska bli ännu bättre så behövs det en förändring. 
Mitt liv består just nu mycket av förändringar och jag måste säga att det är bra förändringar, men nu kan jag inte berätta nå mer om det.
 
Ha nu en super BRA dag! 
Och imorgon kommer det NYA möjligheter!
 
 

Kommentarer
Postat av: gaby

hoppas allt blir som du tänkt dej.Ha en fin helg

Svar: Tack så mycket! =)
Nina

2015-09-11 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0