Friday diary

Vad det känns underbart att få vara ledig idag och hela helgen. Har bara jobbat två dagar den här veckan, så jag har fått vara ledig mycket.
 
Min födelsedag var hur bra som helst, fick jätte fina presenter. Champagne, presentkort på Lyxx och pengar. Som sagt är jätte nöjd med presenterna. Så inom snar framtid så ska jag boka en frisörtid på Lyxx för jag behöver verkligen toppa mitt hår. 
 
Nu så håller jag på tvätta, vill som sagt passa på att hänga ut tvätten på tork som vanligt. Tänkte även hinna köra igång en till tvätt, för det går ju så fort att torka när det får hänga ute och nu när solen är framme. Men man känner verkligen att hösten har kommit till Luleå.
 
Ikväll blir det som vanligt träning eftersom det blev ingen träning igår, så det blir kondition och ben. Men nu blev min tvätt just klart så nu ska jag gå ut och hänga upp den.
 
Jag hoppas att ni får en super härlig helg och fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0