Godmorgon

Idag fick man vakna upp till att det mulrade ute, måste säga att man är inte van att höra åskan i år, så man har nästan glömt bort hur det låter hihi.
 
Ikväll får vi middagsgäster hos hos och det kommer bli så kul, menyn är redan spikad och vad vi ska dricka till. Så det blir att åka och handla senare idag. Det blir första gången för mej att dricka vin och bubbel sen tre veckor tillbaka. Så jag får nog ta det lugnt med det hihi.
 
 
Mer rosor måste jag köpa idag.
 
 
Sen är det tänkt att hinna med ett pass på gymmet, igår när vi körde höll jag på få en bristning i låret, snacka om att det kändes men tur så blev det inte värre så man kan fortsätta och träna.
 
Jag önskar er en härlig lördag med mycket glädje och lyx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0