Thursday diary

Allt känns bra, för nu klaffar allt som det ska och jag älskar den känslan! Fast allt handlar ändå om planering och tur. Eftersom jag ska in till stan imorgon också. Ska kolla synen först och efter det ska jag på mitt hemliga möte. Och det hemliga mötet som ni ska hålla tummarna för mej hihi.
 
Sen på kvällen imorgon ska jag ut och äta på Kitchen and table men min mamma och moster. Det blir andra gången som jag äter där och första gången va jag inte så där super nöjd med servicen men maten var super god. Om jag är ute och äter på en jätte fin restaurang så vill jag alltid ha en fördrink först och det beställde jag men jag fick den samtidigt som när min förrätt kom ut och drycken som jag skulle ha till förätten och det gillar jag inte. En fördrink ska man ha in på en gång medans man fortfarande kollar in menyn. Vi får väl se vad som händer imorgon och dom göra samma misstag igen. Sen var det även problem med vinet till min varmrätt, för dom två första jag sa var slut så tillslut fick dom själv välja vin åt mej har inte varit med om nått sånt tidigare eller jo jag har även råkat ut för samma på Roaster och där var jag tvungen att säga att ni får vänta med att komma ut med förrätten för jag vill dricka min fördrink först.
 
 
En gammal bild från i vintras, en klassisk bild på fredagsmys hos oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0