Sakta men säkert!

Som vanligt går tiden snabbt och det blir alltid en lång bloggpaus för mig. Men nu stryker vi det och går vidare. 
Ikväll så började jag gå igenom mina bilder som jag har i min kamera och det är en hel del foton som jag inte har visat till er, så jag undrar lite om jag ska hoppa tillbaka i tiden och visa dom hihi.
 
Vi kan börja med den fina ljusslingan som vi har haft ute hela vintern. Det är prismor som är som kristaller eller diamanter.
 
 
Ljusslingan har lyst upp jätte vackert nu när det har varit vinter, men nu har vi haft den släckt i några veckor så blir det att använda den igen till hösten. 
 
Jag tycker jätte mycket om ljusslingor som man kan ha ute eller inne. Det blir som mysigare då hihi.
Det här får bli dagens inlägg så får jag komma med något annat imorgon, kanske ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0