Tjejmiddag hos mig!

Det börjar bli dags att skriva om min tjejmiddag som jag hade på Halloween förra året hihi. Men som man säger bättre sent än aldrig.
 
Ni vet ju att vi träffas fyra gånger per år för att ha en tjejmiddag. Så jag hade nu den senaste tjejmiddagen och det var även vår 1 års jubileum.
 
 
Min dukning. Det va ju Halloween när jag hade middagen.
 
 
 
Döskallar måste man ha.
 
 
Servetterna var hur coola som helst.
 
 
Tillförrätt bjöd jag på Pernilla Wahlgrens Avokado Bruschetta, kan säga att det var super gott och jag kommer helt klart göra det fler gånger. Så det var perfekt att börja med vegetarisk.
Men vi började med tilltugg och bubbel först men jag har inga bilder på det.
 
 
Till huvudrätt hade jag gjort hemmagjord rösti, biff med hemmagjord balsamicosås. Kan verkligen rekommendra er att testa på att göra rösti för det är mycket godare än köpes.
 
 
Till dessert blev det pannacotta med salt lakritsströssel. Enkel och god efterrätt.
 
 
Här har vi sällskapet.
 
Ser verkligen fram emot detta året och jag tror att i februari så kanske det blir årets första middag, men vi får se. För jag kommer inte ihåg vem som skulle ha den hihi.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mysigt me tjejmidda :)

Svar: Det är verkligen mysigt, man borde göra det oftare =) Ha en trevlig lördag!
Nina

2016-01-22 @ 16:18:24
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0