Snart helg!

God dagens på er!
Här rullar dagarna på och värmen fortsätter att stanna kvar.
 
 
Enkla medel kan bli nåt fint, men tänk inte nu på bakgrunden 🙈
 
Snart är det helg och min sjukskrivning börjar gå mot sitt slut. Är verkligen redo för nästa vecka och börja och jobba igen, men jag är fortfarande inte 100, men det kommer ta tid sa läkaren.
 
Idag kommer min familj till mig och hälsar på, det blir trevligt. Det blir att fika, har varit så sugen efter en chokladboll. Och vet ni vad mer jag har varit sugen på?!  Att börja blogga mer och ni vet att ni kan börja och följa mig på insta och där heter jag chicninas. Sen så är jag även sugen på att börja ha mer middagar och fester med folk, jag har nog börjat få tillbaka min gnista. För min gnista har varit borta länge.
 
Jag hoppas att ni har en super härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0