God Morgon!

 
Denna morgon tänkte jag presenterar Teddy! 
 
Jag kunde inte vara utan hund efter jag fick ta bort min älskade Louis. För det är en av det jobbigaste jag har varit med om i mitt liv. Så när Teddy kom till mig så va han en räddare men ändå kom han lite fel in i mitt liv, men det får bli en annan historia. Men hur som helst vilken plats han har i mitt hjärta 💕 
 
Så Idag ska jag och Teddy bara mysa, leka och köra lite träning. Just ja, skulle nog säga att han är en chihuahua, jag älskar den hundrasen och det passar i vårat liv. 
 
Det börjar bli dags för mig att stiga upp, för jag har ändå lite saker att göra idag! 
 
Jag hoppas att ni får en fantastisk dag om ni nu jobbar, skola eller är ledig som jag är idag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0