Hösten!

Min helg har väl inte direkt varit på topp. Blev förkyld i torsdags och det sitter i än. Det är som att jag blir mer sjuk för varje dag som går. 
Men det är bara ta det lugnt och vila så kommer det gå över. 
 
Men jag måste säga vad vacker hösten är, jag har insett mer och mer att jag är en höstmänniska. Allt är så mycket finare och mysigare med hösten. När jag shoppar som mest kläder tex så är det på hösten och december månad, för jag tycker att det är snyggaste mode då. 
Som jag skrev i förra inlägget så har jag verkligen börjat gå all in på tema och högtider. Det har blivit en hel del höstpynt de senaste veckorna.
 
 
Även mysigt att höstpynta ute.
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och bädda ned mig i soffan och dricka något varmt. 
 
Ha en underbar söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0