Instagram!

Jag har verkligen kommit in igen på bloggandet, men vi får se hur länge det blir. För jag har ändå saknat att blogga och skriva. Insta är inte på samma sätt.
 
Som jag skrev här i början så är inte insta på samma sätt, jag blir faktiskt mer stressad att kolla på insta och när folk kan lägga upp flera gånger per dag så känner jag mig själv som värdelös som inte ens kan lägga upp en liten bild med en liten text. Fast att man vet att på insta så visar man bara det bästa.
 
 
Bara därför tar jag med en bild från min insta till detta inlägget. Chai latte är så gott att dricka!
Var en höstig dag i september i år.
 
Jag gillar att skriva texter till mina bilder samt om det är nu det utspelar sig eller en tillbakablick, jag är väl en sån som gillar att läsa och få en bild som får mig att känna känslan. Finns några på insta som skriver riktigt långa historier och det är intressant att läsa måste jag säga. Det är väl det som är tjusningen med insta att det finns nån för alla!
 
Jag hade väl inte direkt tänkt insnöa mig på det här ämnet idag, men nu blev det så. Det jag vill säga är att insta kan få mig att må så dåligt och ändå har det blivit ett beroende för mig och jag vet att jag är inte ensam om den känslan att man kan må dåligt. Men nu kanske jag kan gå vidare för att jag har fått skriva av mig.
 
Ha en riktig underbar höstdag! ♥
 
Ni hittar mig på insta: chicninas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0