Kör lite jul inspo för julen 2022!

Tänkte smyga in lite jul i det här inlägget. Jag har sett på Rustas pressbilder, där fann jag några saker som jag vill ha. Okej, jag har hittat en till gran eller två st!
 
 
Den är ju så fin och jag föll speciellt för att den har kottar. Det är ju som en Disneygran och priset på den verkar vara 2999kr, för en snöklädda gran med kottar och belysning.
 
 
Den här är ju också vacker, OMG! Priset på den verkar ligga på 4999kr. Men det är verkligen en OMG gran!
 
 
Dessa röda julpumlorna är ju också så fina och jag ska verkligen ha dom!
Priset för 4-pack är 79,90kr. Så det är verkligen ett bra pris!
 
 
Rosetten som ni ser på högersida högst upp, såna vill jag ha till min julgran. Just nu har jag dom röda sammetsrosetterna från Rusta, men jag byter gärna till dom här rosetterna istället.
Priset borde va samma som sammetsrosetterna 19,90kr.
 
Det va lite av julpynt som jag föll för extra från Rusta.
 
Bilder lånad från Rusta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0