MĂ„ndag den 3 oktober 🍁

DÄ har första mÄndagen i oktober börjat och det kÀnns ju bra, som man alltid sÀger pÄ mÄndagar, ny vecka och nya möjligheter! 
 
Idag Àr jag ledig, skulle egentligen ha börjat jobba imorgon men eftersom min förkylning hÄller i sig sÄ Àr jag hemma imorgon ocksÄ. Men hoppas att kunna ÄtergÄ och jobba pÄ onsdag. Det Àr dyrt att vara borta frÄn jobbet.
 
Det hÀnder inte sÄ mycket nÀr man Àr hemma och sjuk men jag försöker att passa pÄ att vara ute för det Àr lÀttare att andas samt sÄ behöver mina smÄkillar ut pÄ promenad. 
 
 
GÄ vid vattnet och skogen Àr fridfullt!
 
Det Àr kul att passa pÄ att fota nÀr man Àr ute, för varje dag som gÄr sÄ ser man hur allt förÀndras runt omkring en. Nu nÀr jag hÄller pÄ skriva inlÀgget sÄ inser jag att det Àr dags att gÄ ut med killarna nu! 
 
Följ mig gÀrna pÄ insta och dÀr heter jag chicninas
 
Ha en super hÀrlig mÄndag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0