Rastlös!

Idag vill jag verkligen hitta på något, har ju varit fast i mitt hem i en hel vecka. Vill gå i butiker och se allt det nya dom har fått in.
 
Jag känner att min rastlöshet har kickat igång, jag vill springa i butiker och få massa ideér. Tyvärr blir det mer att sitta framför mobilen och kolla runt vad butikerna har fått in sen så köper man det på nätet så åker man och hämta ut det. 
Men idag vill jag springa runt i butikerna och shoppa, men det blir ändå att man kommer sitta hemma.
 
 
Ljusen som man hade tänt igår.
 
Jag får se om min rastlöshet kommer lugna ned sig, men nu känns det verkligen som att mina tankar är på flera olika ställen, det går runt i huvudet. Vet inte heller riktigt vad jag ska skriva om, så jag sätter en punkt på detta inlägg.
 
Jag hoppas att ni har en riktigt underbar dag och är inte lika rastlös som jag är just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0