Min helg

Nu ska ni få se vad jag har gjort i lördags.

Vi var som sagt hos mina föräldrar, kom dit rätt så tidigt eftersom vi skulle vara ute och sitta vid grillen och grilla korv. Vi hade verkligen tur med vädret, för det var soligt och så var det rätt så varmt ute också, så allt var toppen.



Jag och min sambo hade köpt den här till mina föräldrar för det är gott och dricka något varmt när man är ute. Så jag kan säga att årets glögg är verkligen god! Så den kommer man dricka mer när det har blivit vinter ute.




Min vovve hade sin sköna varma tröja på sej. Så han inte skulle frysa när vi satt ute.



Strawberry wine.



Dukningen till middagen.



Middagen, stekta nudlar med lax, räkor och vitlöksbröd. Jätte gott och så blev det vitt vin till det.



Ljuslyktor som är ute på gården.






Tilltuggen som vi skulle egentligen ha ätit på lördagen, men var så mätt så man orkade inte. Så det fick bli till frukost istället hihi. Jätte gott!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Trevliga bilder. Kram.

2010-10-11 @ 17:48:30
Postat av: Nina

Nyfiken på glöggen somsagt :) Kanske ska unna mig en flaska till helgen!

Kram N.

2010-10-12 @ 20:23:42
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Underbara bilder gumman:) Kram kram

2010-10-14 @ 11:12:51
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0