Min födelsedag del 2

Som ni vet att igår så firade jag min födelsedag för andra gången, så nu kommer lite bilder från det.



Bullar med vaniljkräm.



Sirapkakor och kokoskaka med choklad.




Operatårta.



Gräddtårta med hallon.

Det var som sagt verkligen gott med fika och tårtor. Har tillomed kvar nån bit av dom båda, fast det var gräddtårtan som gick åt mest.
Sen när alla hade åkt hem så blev det att åka till mina föräldrar.
Där så tände vi massa ljus. Älskar ljus det är så mysigt.



Se vad mysigt!



Där blev det ostbricka, cider och vin. Riktigt trevlig kväll hade vi. Gick inte och la oss förrän kl 03:00.

Kommentarer
Postat av: Gaby

MMMM,mysigt och gott.

2010-09-04 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0