Min födelsedag del 1

Nu ska ni få veta vad som hände på min födelsedag.
När jag kom hem så var det bara börja fixa till mej, för sen började vi gå in till stan, och jag gissade hela tiden vart vi skulle äta, men jag gissade aldrig rätt förrän när vi stod där framför dörren.



Det blev nämligen det här stället! The Bishops Arms. För dom har även mat där, så det är inte bara öl som dom serverar hihi.



Här har ni den glada 29 åringen hihi.



Jag och min sambo delade på den här förrätten, man hade knappast kunna äta en sån här tallrik själv. Nachos Supreme.



Grillad entrecoté till varmrätt. Den var blodig, precis så som man vill ha den. Där blev det att dricka ett glas rött vin. Allt var så gott och verkligen en trevlig kväll.

Efter vi hade ätit klart så hörde jag av mej till två kompisar som också bor i stan, tänkte att dom kanske var sugen på att ta en öl, för jag vet att dom brukar inte tacka nej till det hihi. Men jag fick som svar att dom orkade inte för dom var så trött, och det tyckte jag verkligen var konstigt.
Men efter en stund så dök dom upp på Bishops, ni kan ju gissa att jag blev förvånad, då sa min sambo att dom hade redan pratat ihop sej om att dom skulle komma och överraska mej. Så det var också verkligen en trevlig överraskning.

Så jag hade en jätte bra födelsedag! Tack min kära sambo du kunde verkligen överraska mej! Och tack Linda och Johnny att ni kom också och överraskade mej!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vad roligt.Förstår att du blev överraskad och nöjd.Nu får du fortsätta att fira. Kram.

2010-09-03 @ 10:47:12
Postat av: Nina

Lät som en mysig b-day & hoppas att ni hade en kul fest igår.



Kram Nina.

2010-09-05 @ 09:58:08
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0