Bistro Norrland

Igår innan vi skulle ut och äta så bjöd vi på fördrink och litet tilltugg hemma hos oss, så det var jätte trevligt.



Kalixlöjrom med creme fraiche.

Det var tilltugget som vi bjöd på, för det var inte meningen att man skulle bli mätt innan vi skulle ut och äta. Till det här så drack vi skumpa.



Blev en fördrink innan vi beställde maten, ett glas skumpa.




Lite vybilder.



Min förrätt Bresaola.



Min sambos förrätt halv råbiff.



Alla dom andra åt halv Blåmusslor.



Jag åt igen som varmrätt entrecote.



Till efterätt blev det Bara choklad.

Allt var så gott och mumsigt. Sen så gillar jag att maten är upplagt fint, för man vill även äta med ögonen hihi.







Mer vybilder.

Som sagt det var verkligen en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

GUD vad avvis jag blir! Ser helt underbart ut :)



Kram Nina.

2011-07-22 @ 20:14:23
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Oj,mysigt,vackert,gott.Vad trevligt du haft. Kram.

2011-07-22 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0